Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, December 9, 2011

TERBAIK DARI UMNO PULAU PINANG

بسم الله الرحمن الرحيم


Deligasi Umno Pulau Pinang tengah hari tadi menyerahkan empat hadiah seakan ‘NAJIS manusia’ sempena harijadi Lim Guan Eng hari ini yang dibungkus seperti kek kepada kakitangan kerajaan di Komtar, George Town, yang menempatkan Kompleks Pentadbiran Kerajaan Negeri.

Note: Kah kah kah kah... parti lain memang tak mampu buat seperti parti UMNO.. penyapu dan tahi menjadi pujaan dan lambang busuknya parti mereka.. kah kah kah kah...

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

TaTJ said...

B-end memang busuk macam benda tu jugak Syeikh...asal dari najis&segala2 perjuangan pn mcm tulah jugak.

hati besi said...

akhirnya...depe makan sndiri :)

MUJAHID295 said...

melambangkan hati mereka juga ada benda kuning tu.tapi kalau kita juga ada niat yg sama untuk membalas dendam seperti cara mereka samalah kita.

haime said...

apa yg bangang sgt bagi hadiah mcm tu........ baik tak payah bagi terus.... mmg iq rendah......