Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, October 7, 2011

SAYA AKAN UNDI PAS

بسم الله الرحمن الرحيم

Tulisan seorang warga negara yang berbangsa Cina. Tajuk : Kenapa saya akan undi PAS.

Berikut adalah versi edited "Cina rakyat Malaysia mesti membaca! MCA, saya mahu mengundi PAS!"

Sebagai seorang Cina Malaysia, tiada Roket atau Keadlian yang bertanding di dalam bahagian pilihan raya, saya hanya pertembungan secara langsung antara UMNO dan PAS.

Sekarang, saya secara rasmi mengumumkan di sini - dalam GE yang akan datang, saya akan mengundi PAS!

Melihat pada pemimpin-pemimpin MCA yang menyerang undang-undang hudud Islam semasa perhimpunan agung tahunan mereka atas alasan bahawa mereka melindungi Malaysia multi-culturalism, saya ingin menyatakan, MCA, pergi ke neraka!

Sebagai seorang Cina di Malaysia, sekarang saya ingin memberitahu MCA, dalam pilihan raya umum akan datang, saya akan mengundi PAS! Saya tidak wan melayan anda lagi!

Jangan beritahu saya bahawa dengan membentuk sebuah negara Islam, tangan dan kaki akan dipotong. Malaysia di bawah pemerintahan anda dan Umno - walaupun Teoh Beng Hock boleh jatuh dari bangunan! Polis boleh menembak sesuka hati! Belum lagi orang-orang yang mati di dalam penjara! Sebelum tangan dan kaki kami dipotong oleh PAS, kita mungkin mati didera oleh anda - pihak berkuasa!

MCA, sebuah parti yang menyedihkan, memburukkan PAS dalam karya-karya setiap hari. Do you know, PAS memperuntukkan tanah kepada sekolah-sekolah Cina 'sokongan' menengah di Kelantan. Di Perak, perkara yang sama berlaku apabila seorang pemimpin PAS Menteri Besar. @ # @ MCA, anda telah kerajaan selama bertahun-tahun, tetapi gagal untuk menjadikan adat peruntukan untuk sekolah-sekolah Cina, dan kini anda memberitahu kami untuk tidak mengundi untuk PAS, gila!

@ # @, MCA anda adalah sebuah parti yang besar tetapi dalam perhimpunan agung anda, masa yang telah digunakan untuk menyerang idealisme Islam, tetapi pada masa yang sama anda diam-diam tunduk kepada fikiran sempit perkauman Umno, apakah pihak yang menyedihkan ini? Sesuatu pihak yang menyedihkan yang tidak dapat diselamatkan!

Apabila Umno menyerang, berkata orang Cina adalah "pendatang", memberitahu kita untuk kembali kepada Tongsan, ia adalah PAS yang tampil ke hadapan untuk mempertahankan kami!
Apabila Umno melarang bukan Islam daripada menggunakan kalimah Allah, PAS yang tampil ke hadapan untuk mempertahankan hak-hak bukan Islam '!

Apabila Umno melarang bukan Islam dari memasuki masjid dan surau, ia adalah PAS yang tampil ke hadapan untuk menentang Umno!

Apabila Kuasa pro-Umno telah menyerang Pakatan Rakyat untuk mengkhianati orang Melayu, PAS yang tampil ke hadapan untuk menghalang mereka!

@ # @, Apa yang anda lakukan, MCA? Hanya mampu berkata Umno tidak harus seperti ini, seperti itu. Jika anda benar-benar hebat, mengapa bahawa orang Cina masih warga kelas kedua? Jika anda benar-benar mempunyai tulang belakang, keluar Barisan Nasional, bodoh!

Kemarahan saya adalah raging.For lama anda telah diambil wang, satu PKFZ projek anda mengambil RM12.5 bilion, salah satu Facebook anda mengambil RM1.8 juta, dan orang-orang yang lain? Anda telah mengambil wang rakyat!

PAS? Adakah anda pernah mendengar PAS rasuah mengambil? PAS terkenal dengan kejujuran, 20 tahun memerintah Kelantan, bukan satu kes rasuah, Menteri Besar masih tinggal di rumah 'kampung', makan nasi lemak! Kalian hanya mengatakan jika anda menang anda akan makan udang galah, dan anda masih mahu kami untuk mengundi untuk anda? "

MCA, sesat! Apabila Perdana Menteri mengumumkan beliau akan memansuhkan ISA kerana tekanan daripada orang ramai, seperti anjing, anda dengan serta-merta bersetuju! @ # @, Selagi anda menyokong perbuatan kejam, dan kini anda telah berubah dalam sekelip mata? Anda juga berfikir orang-orang bodoh?

Sekian lama, PAS membawa rakyat untuk melawan, sama ada di perhimpunan anti-ISA, Bersih 1.0 atau Bersih 2.0, PAS sentiasa di barisan hadapan untuk menentang kezaliman - menghadapi gas pemedih mata, dan peraturan-peraturan air!

Pada 9 Julai, Umno menyerang kami untuk rali di jalan-jalan. Pada masa yang kritikal, Unit Amal PAS yang dibuat cara, dan berkata "Biarlah orang Cina dahulu, kita melindungi mereka!" @ # @, Di manakah anda MCA? Di manakah kamu sembunyikan pada masa itu? Sekarang anda memberitahu kami untuk tidak mengundi PAS, ke neraka dengan anda!

@ # @, Selagi anda telah memerintah kami, bahawa presiden porn video masih di atas pentas yang mendesak kerajaan untuk melakukan itu dan ini. Pernahkah anda terfikir diri kamu sendiri sebagai kerajaan? Jika anda sendiri tidak boleh melakukannya, kemudian alihkan! Bodoh!

Perkara yang terbaik adalah, Liow Tiong Lai, mencabar DAP untuk keluar dari Pakatan Rakyat. Apabila undang-undang Islam telah diluluskan di Kelantan dan Terengganu, Umno ADUN disokong dengan meningkatkan kedua-dua tangan mereka. Tidak satu undi telah diberikan oleh DAP. Mengapa kamu tidak membawa MCA keluar dari Barisan Nasional (BN)?

PAS mahu melaksanakan Undang-undang hudud, ini adalah matlamat utama parti. Ia adalah seperti Parti Progresif Demokratik di Taiwan yang berjuang untuk kemerdekaan, yang pasti tidak akan berlaku, kerana ia tidak dibenarkan dalam realiti politik.

Tambahan pula, PAS bekerjasama dengan dua parti lain-lain komponen dalam Pakatan Rakyat, yang pasti akan mentadbir berdasarkan Buku Orange - bukan sahaja matlamat utama PAS atau DAP. Mungkin ada yang akan bertanya, bagaimana pula Kelantan?

Saya ingin bertanya kepada mereka, walaupun ia dilaksanakan di Kelantan, apa yang cingcong? Jika anda bukan seorang Islam, apa yang telah ia mendapat apa-apa kena-mengena dengan anda?

Tambahan pula, anda perlu menunggu sehingga PAS menang majoriti dua pertiga untuk meminda perlembagaan. Buat masa ini, kerajaan masih belum walaupun berubah. Kini dengan jumlah pengundi hantu, ia akan sukar bagi Pakatan Rakyat untuk memenangi satu pertiga kerusi!

Masih banyak orang-orang Cina yang berkata, kami akan mati jika Pakatan Rakyat mendapat majoriti dua pertiga. Saya berkata @ # @, kaki saya, jika Pakatan Rakyat menang dua pertiga, DAP pasti akan mempunyai 50 kerusi. Jika DAP tidak akan mengundi, tidak akan ada pindaan.

Dan kemudian, lebih ramai orang Cina bertanya, apakah jika DAP menjadi pengecut dan menyokong pelaksanaan undang-undang hudud? Jika anda tidak suka, kemudian bertukar kembali kepada Barisan Nasional (BN)! Adakah ia tidak boleh tidak pilihan raya selepas perubahan kerajaan dalam GE yang akan datang?

Bukankah pilihan raya kira-kira memberikan kami peluang untuk mengubah kerajaan jika kita tidak bersetuju dengan dasar?

Sesetengah orang Cina hanya bodoh, saya berkata secara terbuka di sini. Jika dalam pilihan raya akan datang, kami menyokong kerajaan yang telah rasuah sejak sekian lama, hanya kerana kita takut kepada undang-undang hudud yang tidakpun mencapai tahap itu, maka orang-orang Cina adalah kehinaan yang sebenar. Nasib masyarakat Cina akan dimusnahkan oleh tangan mereka sendiri!

Bangun, dan tidak tertipu oleh MCA! Hanya apabila kita mengundi Rocket, Keadilan dan Bulan dan bersatu untuk menukar kerajaan menyedihkan ini, kita boleh menetapkan syarat-syarat masyarakat Cina di negara ini.

Jika anda suka bangsa anda, jika anda suka orang anda, jika anda cintakan negara anda, berkongsi penulisan ini dengan semua rakan anda. Pada pilihan raya akan datang, kita menyanyi bersama lagu "Bulan adalah bentuk hati saya" (lagu Cina yang terkenal)! - yobtulangsekah


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

60 comments:

Santau Berapi said...

masalah besar di Perak... tu ler balasannya bila buat kerja haram!

skandal Setiausaha Akhbar MB Perak didedahkan...

baca di sini:

santauberapi.blogspot.com

Miecyber said...

Perkembangan yang sangat baik

Kantoi

TaTJ said...

Takbirrrr..Allahuakhbar!

TARANTULA said...

TaTJ SEBUT TAKBIR,,,BANGANG BETUILA MAMAT NI

PATUTLAH PAS JADI HAMBA CINA. PATUTLAH PAS JILAT CINA SEBAB MELAYU PAS NI BANGANG MACAM TENUK, LAYAK JADI TUKANG PACAK BENDERA MUSIM PRU JA

CINA DARI DULU LAGI MAIN WAYANG, DIA TAK PERNAH SUKA ORANG MELAYU PUN, SAJA NAK KAUT UNTUNG UNTUK CINA.

ORANG PAS BANGANG SEBAB TU ASYIK DOK JADI PENCACAI JA SEBAB PERCAYA PADA KAFIR

ISTIQFARLA WAHAI UMAT ISLAM DENGAN TAKTIK JAHAT KAFIR NAK MUSNAHKAN ISLAM

Pemikir Bebas said...

tarantula.. boleh tolong sebutkan apa bukti yang PAS jadi hamba cina?

Kenyataan Nik Aziz bila DAP kata xnak hudud: "PAS rela bersendirian menentang BN jika DAP tetap x setuju dgn hudud"

Kenyataan Najib bila MCA beri ugutan pada UMNO. MCA akan kluar dari BN jika Najib luluskan hudud: "Kita tidak akan laksanakan hudud"

Jadi persoalannya disini PAS atau UMNO yang mengikut telunjuk cina?

Anonymous said...

xanax online generic medication xanax - usual prescribed dosage xanax

Anonymous said...

xanax order no prescription xanax side effects headache - .25 mg xanax high

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol withdrawal st john's wort - tramadol 50 mg for dogs

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg street value - tramadol ultram dosage

Anonymous said...

buy tramadol online no prescription buy tramadol online usa - tramadol buy online

Anonymous said...

xanax online xanax withdrawal wiki - generic xanax price walmart

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol 350 mg interactions - carisoprodol 350 mg pill

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl 50 mg dosage - tramadol hydrochloride 50mg side effects

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol to get high - carisoprodol no prescription needed

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg and alcohol - 800 mg tramadol overdose

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol soma 350mg - carisoprodol 350 mg tablet qua

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol extended release - buy tramadol cod shipping

Anonymous said...

generic xanax 10 xanax bars - happens you overdose xanax

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online australia no prescription - buy tramadol with paypal

Anonymous said...

buy xanax bars online no prescription prescription drug abuse xanax - buy xanax online no rx

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol cod shipping - buy tramadol er

Anonymous said...

buy cialis 20mg cialis 80 - cialis daily use coupon

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol and high blood pressure medication - buy cheap tramadol online cod

Anonymous said...

xanax online xanax dosage side effects - order generic xanax online

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol medication 100mg - tramadol 93 58 side effects

Anonymous said...

cheap cialis online cheap cialis 40 mg - price of cialis without insurance

Anonymous said...

buy cialis online order cialis online us - cialis online is it safe

Anonymous said...

buy generic cialis cialis reviews premature ejaculation - cialis online usa paypal

Anonymous said...

buy xanax overnight delivery legal to order xanax online - alprazolam0 5mg germed ms

Anonymous said...

cialis online no prescription cialis 80 mg - cialis price compare

Anonymous said...

xanax online yellow xanax side effects - gabapentin xanax drug interactions

Anonymous said...

cialis online buy cialis viagra online - cheap generic viagra cialis

Anonymous said...

best place to buy xanax online what does a 2mg xanax pill look like - xanax generic pill identification

Anonymous said...

buy cialis viagra generic cialis price comparison - cialis 80 mg

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol hydrochloride high - ultram tramadol withdrawal

Anonymous said...

buy tramadol hcl tramadol 50 mg and naproxen - tramadol 50 mg for toothache

Anonymous said...

buy tramadol usa tramadol no prescription usa - buy tramadol in europe

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#40751 buy tramadol online no prescription mastercard - buy tramadol c.o.d saturday delivery

Anonymous said...

buy tramadol tramadol versus vicodin - tramadol 100mg euphoria

Anonymous said...

buy tramadol free shipping tramadol high off - how to buy tramadol

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#blog tramadol purchase fedex - tramadol for dogs how long does it take to work

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for dogs reactions - tramadol purchase cheap

Anonymous said...

buy tramadol tramadol online without prescriptions - tramadol hcl 50 mg used

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol online next day delivery - tramadol withdrawal insomnia

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hcl nausea - tramadol for dogs allergic reaction

Anonymous said...

buy tramadol online cod how easy to overdose on tramadol - can you order tramadol online legally

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online with american express - buy 200 mg tramadol online

Anonymous said...

buy tramadol tramadol withdrawal zaps - buy tramadol with credit card

Anonymous said...

http://reidmoody.com/#45570 ativan overdose cats - ativan side effects paranoia

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan side effects neonates - lorazepam 1mg beer

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#71453 what are the different kinds of xanax pills - xanax pre employment drug test

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#72895 prozac for xanax for anxiety - buy xanax tablets

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#37284 xanax overdose liver - xanax 1mg high

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol overnight delivery no prescription - buy tramadol online paypal

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg vs tylenol #3 - buying tramadol with mastercard

Anonymous said...

buy xanax online green xanax pills s 902 - xanax recreational use effects

Anonymous said...

http://staam.org/#56821 tramadol online tennessee - ordertramadolonline.org

Anonymous said...

buy xanax online clonidine xanax drug interactions - drug facts of xanax

Anonymous said...

buy xanax online forum what does a xanax 2mg pill look like - xanax bars wiki

Anonymous said...

buy xanax online xanax 0.25mg dosage - generic xanax manufacturers