Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, August 4, 2011

LAGI PEMBONGKARAN PENIPUAN SPR (video)

بسم الله الرحمن الرحيم

Rakaman kenyataan bekas anggota tentera yang dipaksa menanda kertas undi







Note: Kah kah kah kah.. SPR kata "kami telus.." kah kah kah kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah rakyat semakin berani menyatakan kebenaran,syabas

sofi said...

biasa jika undi pos tentera zaman dahulu BN mesti menang punya...siapa nak pi check dlm kem tentera...

Kamal Sanusi said...

Aku cadangkan kita tambah lagi satu perkara dlm tuntutan BERSIH 2.0

"KEKALKAN UNDI POS TAPI PENJUMLAHAN DIBUAT SERTA-MERTA SELEPAS PENGUNDIAN DIBUAT DGN KEHADIRAN WAKIL CALUN YG BERTANDING MENGIRINGI SEMUA BEG-BEG UNDI TERSEBUT DI MANA JUA PENGUNDIAN DILAKUKAN"

Amacammm... Ada berani SPR nak buat mcm tu? Silap-silap bini rosmah yg menang hasil undi pos awai lagi kantoi

HAhahhahahahahaha................




.