Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, September 28, 2010

JOM KITA SAMAN FELDA ?

بسم الله الرحمن الرحيم

AHMAD MASLAN DAKWA PENEROKA DIHASUT SAMAN FELDA - melayau


Menteri bangang (Ahmad Maslan) sedang pura-pura membantu orang kampung menoreh getah untuk meraih undi... ha..ha..ha..ha...

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Ahmad Maslan mendakwa, ada pihak yang kini menghasut peneroka Felda supaya mengambil tindakan saman di mahkamah berhubung isu manipulasi perahan buah kelapa sawit.

Beliau mendakwa, isu peneroka Felda Kemahang 3, Kelantan yang memenangi kes terhadap Felda baru-baru ini telah dijadikan kes rujukan oleh pihak tertentu untuk menghasut peneroka-peneroka Felda lain untuk mengambil tindakan yang sama.

"Saya nak maklumkan berhubung kes saman (peneroka ) Felda Kemahang 3 itu bukan satu kes rujukan kerana kali ini, Felda akan lebih bersedia dalam menghadapi kes-kes saman,” katanya.

KAH KAH KAH..woit… BANGANG MALAOAN INI… kah kah kah..woit… MEMANG LAAA DI HASUT…. UNTUK BENCI GEROMBOLAN…. kah kah kah.. APA PULAK NAK HAIRAN…. kah kah kah.. KALAU HASUTAN PAKATAN MASUK AKAL….AKAN DITERIMA PENEROKA…kah kah kah…woit… BUKAN SAHAJA DI HASUT…. PEGUAM PUN DI HANTAR SAMA…. kah kah kah....woit... BUKAN SAHAJA PENEROKA SEDANG DI HASUT... TIAP MALAM ADA CERAMAH PAKATAN... kah kah kah CERAMAH ITU... MENGHASUTLAAA.... BANGANG !.... kah kah kah..

nota:
yang tipu harga sawit itu apa hal? siapa yang suruh tipu timbang? siapa yang suruh tipu gred? siapa yang suruh tipu harga?

tak ada kerja lain tipu melayu saje.. hentikan kerja menipu.. internet dah masuk felda kah kah kah

nota:
hujung minggu lalu di felda mana malaoan ini tido.. dulu malaon ini ada buat janji yang tiap minggu akan tido di rumah orang felda - sapa yang tahu tolong laporkan – jangan bagi peluang malaoan ini menipu kah kah kah - TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: