Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, March 28, 2010

BOHONG TAK AGAK-AGAK MAMAK NI

بسم الله الرحمن الرحيم

Parpu Kari (gambar kiri) didalam Blognya telah menulis lebih dari 10,000 orang hadir ke AGM Perkasa semalam..

Sebelum itu buat yang tidak mengenali Parpu Kari, Beliau ialah seorang Mamak yang telah terlupa asal usul datuk dan neneknya lalu dia mengaku dia seorang Melayu, malah lebih Melayu dari Melayu sendiri.. sama macam Mahathir yang telah mengaku dia keturunan Melayu semalam..

Mamak ini telah berjaya meyakinkan ramai penyokong UMNO bahawa Mamak itu juga Melayu..

Tanpa menyedari yang dirinya adalah mamak kuti, Parpu Kari juga telah menulis..



Wow, tak sangka betul aku, ingatkan tak ramai tapi yang datang melebihi 10 ribu orang dari seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak, apa yang anda lihat dalam gambar tersebut cuma dari belah dalam saja, belum lagi belah luar tu!

Siapa sangka setelah menempuhi pelbagai halangan dan rintangan akhirnya berjaya juga mengadakan perhimpunan bersejarah ini, terima kasih juga kami ucapkan kepada mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad kerana sudi datang dan merasmikan mesyuarat pertama Perkasa!

Hidup Tun Dr Mahathir!
Hidup Dato Ibrahim Ali!
Hidup Perkasa!

HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU!
---------------------------------------------------------------------------------

Yang Ni Pula Ceramah Anwar Malam Tadi Kat Kuala Selangor..

(Gambar bawah) Walaupun ada yang melaporkan ia dihadiri tidak kurang dari 10,000 orang tetapi Malaysiakini melaporkan lebih kurang 5000 orang saja yang hadir dipelancaran Selamatkan Malaysia di Hulu Kelang.





Jadi kalau kat sini 5,000 orang saja.. macam mana dalam Dewan Katak Perkosa tu boleh lebih 10,000 Orang? Kalau nak tengok lebih jelas berapa banyak kerusi yg kosong kat dalam dewan tu korang boleh klik pada image untuk besarkan - darisungaiderhaka

1 comments:

azman kamarul said...

Kesultanan Melaka jatuh kerana angkara mulut daripada keturunan inilah iaitu DKK.