Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, January 16, 2010

APA KES UMNO NI ? TEMBELANG SEMAKIN PECAH NAMPAKNYA..

بسم الله الرحمن الرحيم

Mengapa Perlu Jadi Hipokrit..!!!

Jangan jadi Hipokrit..Wa rasa itu paling lembut bahasanya..tapi realitinya ialah jangan jadi munafik.Hanya bunyi sahaja berbeza tetapi maknanya adalah sama.Wa tujukan kepada juak-juak hidup malayu yang kini sedang hangat berdemo dan berdiskusi untuk mempertahankan kalimah "Allah" dari digunapakai orang kristian.

Sedangkan dalam masa yang sama pimpinan hidup melayu ini menyakiti hati Rasulullah dan secara langsung menentang peraturan "Allah" yang mereka pura-pura pejuangkan masa kini.Cuba la lu orang buka minda dan renungkan sejenak..apakah ketegori yang dapat wa katakan pada Pimpinan Puteri Umno ni..



Kalau dalam satu ketika juak-juak Hidup Melayu bermati matian berdemo demi untuk mempertahankan kalaimah "Allah"daripada digunakan oleh penganut kristian...





Tetapi dalam waktu dan ketika yang berlaian, Pimpinan Puteri Datuk Rosnah Abd Rashid bersama-sama merasmikan Kejohanan Bina Badan yang disertai oleh kaum wanita..Tidak kah ini akan menghadirkan bala Allah kerana mempermainkan peraturan dan hukan hakamnya...??Tapi apa yang perlu dipelikkan,kerana parti yang bukan berdasarkan perjuangan Islam akan beginilah jadinya..

Dalam beria-ria memprotes dan menguatkuasakan undang-undang..tiba-tiba muncul Sheikh Nazri yang menyatakan bahawa penganut kristian di Sabah dan Serawak boleh menggunakan kalimah 'Allah"....Apa punya biul la pimpinan Umno ni..Apasal di semenanjung tak boleh??mengapa perlu ada dua undang-undang.Sedangkan Kalimah "Allah"adalah satu sahaja,macam mana ada penganut kristian yang boleh guna dan yang sebahagian lagi tak boleh nak guna.. (DISINI)

Perghhh...Lu sendiri mau ingat ma...inilah perancangan jahat BNUmno kerana takutkan hilang kuasa yang ada di Sabah dan Serawak mereka sanggup membelakangkan hukum-hakam Allah demi menjaga hati-hati manusia yang bernama pengundiii dari kalangan penganut kristian yang ramai di Sabah dan Serawak...

Puak-puak umno tolong jawabkan? kenapa kristian sabah serawak dibenarkan mengunakan perkataan "Allah" ? ..Tepuk Dada,tanyalah Al Quran dan Hadis. - SendiriMauIngat


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

15 comments:

~ana SoLehah~ said...

huhu ^^

Manusia akan lebih 'bodoh' daripada binatang jika tidak menggunakan akal dengan sebaiknya..lebih malang jika ia terjadi kepada pemimpin..yang sengsara rakyat..

'hina'btol manusia apabila enggan mengikut undang2 Allah..memalukan 'puak' sendiri..memalukan 'agama'..

xyah la guna taktik 'bernajis' kalo nak menang politik..

tunggulah kalian pemimpin2 zalim.! Pasti Allah tunjuKKan Kehebatan-Nya yg tidak kamu sangka-sangkakan..

baik bertaubat cepat!

Jiwa Pejuang said...

Pemimpin Umno mencampakkan ahlinya ke dalam jurang neraka...oleh itu wahai ahli Umno lari dan berlepaslah kamu denganpimpinan yang jahil ini..agar kamu tidak disambar api neraka..na u zu billah

Anonymous said...

Sama la mcm korang.

dlm blog mempejunagkan islam. tapi bahasa tak macam orang islam langsung

~ana SoLehah~ said...

^^ hukhuk..!

siapakah..???

paling x suka pada para 'anonymous'..
silalah tampil jika ingin berbahas..

berani kerana benar..takut sila bersembunyi..!

haha..nape la aku suke hangin kt blog nih..sowi tuan blogT___T

umno anjing said...

Mana perginya puak2 umngok anjing ni... tu ha jantan betina dok telanjang atas pentas xnak buat demo ke...? tu x menghina islam ke namanya...? sabah serawak boleh plak kristian dibenarkan guna nama Allah... ni apa kes ni...? umno ni memang babi laa..!!!! woi penyokong umngok sial.. korang xnak pegi berdemo kat sabah serawak ke..? menteri2 bangsat korang xnak buat apa2 kenyataan ke...? korang ni semua memang keturunan bangsat laa..!!! menteri korang suruh media perbesarkan isu ni sebab nak tutup kes gula dan roti yg naik harga.. sbb nak tutup kes enjin jet yg hilang, korang plak penyokong yang penuh setia dgn kebangangan, kebodohan dan kebangsatan turut menyalak mcm anjing.. kenapa la hati korang ni buta dari melihat keboborokan pemimpin korang ni. aku nak tumpang tanya soalan sikit kat sini.. pemimpin utama korang tu bila nak suruh bini dia menutup aurat? mcm tu ke rupanya pemimpin islam ? bangsatttt....!!!!

greenhall said...

rasanya tak salah guna bahasa yang kasar sikit bilamana bahasa yang lembut tidak lagi dapat memberi sebarang kesan dan kesedaran..



-tembak terus ke hati!

PeNgEmiS dUniA said...

ni lah umNo kuat menipu namenye!!umngok,umngok

Najis said...

Pemimpin memperjuangkan kalimah "Allah" kununnya,.,.,., Diri sendiri pun tonggang arak. bini yg mcm penguin tu pun x tau nak tutup aurat. Ada anak pun berfoya2 dgn betina separuh telanjang,.,. hentikan la wayang kulit mu umno. tu la namanya pemimpin "Najis".

ijoks2009 said...

Kalau org hina Islam xkan nk guna bahasa lembut lg.
katakanlah anak atau saudaramara anon kena rogol tak kan nk nasihat je,
lepas ni jgn buat lagi ye,
mcm tu ke nk ckap ngn org jahat?

yg patut nasihat-nasihat yg patut terajang terajang terus je.

Anonymous said...

ijoks, org umno kan mmg suka kena rogol.. keh......keh....keh...

izazin said...

Bestnyer tgk body builder..................

umno anjing said...

yer izazin.. best lerr.. kecit je nampak bra dia tu kan.. klau awk jadi body builder saya org pertama yang nak tgk awk.. sudah tentu mengiurkan.. keh..keh..keh....

izazin said...

mu anjing pun tak selera

umno anjing said...

keh..keh..keh.... aku bukan nak suruh anjing selera kat aku pun.. x tau plak klau mu... mu kan barua umno anjing... koh..koh..koh..koh.. mesti kopek mu mcm buah betik kan izazin.. teringin sgt nak tgk mu bogel.. anjing kan mmg berbogel pun kan... kuh..kuh..kuh..kuh...

Kanya Kulap said...

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om