Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, May 17, 2009

MAKCIK DRIFT - senario

Aku ni jarang tgk movie2 melayu ni.. Bukan xnak support film melayu tp cerita melayu ni susah nak cari yg best.. x habis2 baru balik dari england.. anak orang kaya.. pakai ferrari.. spikong omputih.. pastu cinta tiga segi.. xder pun cerita polis malaysia yg baik.. telus.. x makan rasuah.. terror gila.. power nak mampos.. tangkap orang jahat sana tangkap org jahat sini.. hakikatnya hampehhh... film malaysia x pernah maju.. mereka dok syok sendiri jer.. produser x pernah fikir tentang film berqualiti atau tidak.. yg penting cerita jiwang pasti mendapat sambutan hangat dan laris. janji masyukkkk... so.. x habis2 la dgn jiwang..jiwang..jiwang..dan jiwang...

Tu la sebabnya aku x suka tgk film melayu. cerita sekarang klau nak dibandingkan dengan cerita2 dulu memang jauh beza. klau layan cerita melayu pun aku layan cerita lawak tan sri p.ramlee jer laa.. 8 ratus kali aku ulang pun aku x pernah bosan. sampai semua scriptnya hampir aku hafal pun aku x pernah bosan. aku boleh layan ketawa guling2 sorang2 lagi.. wakakaka.. tp ni ada satu potongan cerita dari film senario. aku x tau apa tajuk dia.. tp boleh buat aku ketawa sampai nak tercabut anak tekak.. astagafirullah.. gelap kubur yop... hehehehe....
layannnnnnnnnnnn...................




2 comments:

Anonymous said...

x tgk pun cerita ni...
tapi boleh je kalau nak layan...
:P winkwink

BUJANG SUSAH said...

Kasihku di menara...hehehe.. salam ziarah...