Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, August 30, 2010

KAN KE SURAU TU.. INGAT NI PUSAT PELACURAN KE?

بسم الله الرحمن الرحيم

SURUH NGAJI MALAS... DAH BESAR BODOH...!!!



'Kemeriahan' pertandingan rias pengantin dalam surau. sempena Karnival 'Juara' Rakyat anjuran MAYC & Umno Kuala Langat 9Mei2010. Macam-macam ada...


Note:
Ini bukan kes nak balas dendam.. ni kes nak sekolahkan blogger-blogger dan para penerbit media rasmi umno spt tv3 suku, rtm, utusan, berita hairan dan yang sewaktu dgnnya yang tak pernah sekolah agama. juga termasuklah MAIS dan JAIS.

TERLALU GHAIRAH BUATKAN DIRI NAMPAK BODOH



Pada minggu lepas bila saja media rasmi umno ni mainkan isu non muslim masuk ke surau, blogger2 serta semua penyokong tegar umno termasuklah MAIS dan JAIS... melalak menyalak bak beruk terkena belacan. Tiap2 hari mereka semua kononnya bercerita tantang agama.. merekalah kumpulan yang pandai agama, sayang agama dan mengamalkan agama. Kalau setakat blogger dan pemberita yang bangang tu jer xper la lagi.. ni MAIS dan JAIS pun terikut sama. Apa punya bangang MAIS dan JAIS aku pun x tahu. Maka setiap harilah kerja mereka semua tiada lainnya hanya menyalak...

Sayang seribu kali sayang bak kata saleem pun... kegembiraan mereka hanya sementara sahaja. Mana tidaknya... yang blogger2 ni dah tentulah sekolah agamanya setaraf dengan mangkuk tingkat jer. Yang MAIS dan JAIS ni tak pasal2 org lihat sebagai satu badan islam yang tak pernah belajar hukum hakam islam.

Kerana nak sgt nampakkan umno sebagai sebuah parti yg memperjuangkan islam, JAIS dan MAIS terpaksa membangangkan diri mereka. sehingga mereka terlupa sebelum ni banyak Masjid di malaysia telah dijadikan tempat tarikan pelancongan. Yang paling menampakkan kebangangan mereka pegawai2 MAIS dan JAIS ni x pernah belajar hadith ke yang menyatakan bolehnya non muslim ni masuk ke masjid?

Laa nie semuanya nampak semua dah kembali reda. Umno dah x berani nak jadikan isu ni modal politik murahannya. Blogger2 mereka dah mula menyedari mereka sebenarnya adalah blogger bodoh yang tak tahu hukum agama (ntah mandi wajib pun tak tahu agaknya). yang paling sedihnya taraf MAIS dan JAIS ni lebih teruk dari blogger2 umno yang bangang tu sendiri.

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

8 comments:

tuyuk said...

kakakakakaka.. lagi la tak elok diorang wat dalam surau mcm tu.. isk isk isk.. ahhsedapp

eqa said...

astaghfirullah al-azhim..
org cm ni pun ada kah??

Anonymous said...

Sek sek bodo tok sunat. Ponde bapuk sumo tuh.

Cabang Puteri UMNO, UMNYAH.

miss hana said...

astaghfirullah..

Khalifah Khalik said...

adoi2 isu macam ni pun terjadi ka.. perkara ni simple je.. isu keduniaan dibawa masuk dalam surau memang tak elok & tak menghormati rumah Allah.. apa-apa pun.. kepada sesiapa yang menganjur majlis ni dalam surau atau masjid.. saya beri pernghargaan disahkan bangang!!!

arizWanmerahs said...

Ya Ampun! Cayornye kata2, dh kureng pahala puase mike weh! Apa2 aje la..

Amir Izzat said...

surau@masjid jadi tempat perlancongan? ok apa.. sebab apa? sebab kita boleh tarik non muslim dekat dengan agama kita ...

kat luar negara boleh apa..kat Malaysia sudah tertukar hukum..adess...

aduhai..macam2 lah hal berlaku..semuanya dipolitikkan...

p/s: kata2 dri budak sekolah yg ilmu agama tak tinggi...

cahaYa_keBahagiaaN said...

aku pun pk bnyak kali time dgr brite ni.. adakah aku yg xtau agama langsg atau ustazah dulu salah ajar, ckp non muslim haram masuk masjid??
entah ape lak plak budak2 zaman skung yg xtau ape2 pikirkan... kecian~~ kecian~~