Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, January 4, 2012

UMNO PEMBELA MELAYU DAN ISLAM

بسم الله الرحمن الرحيم



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

21 comments:

Anonymous said...

MAlay Terrorist

Tornado Assassin said...

Salam admin

Pasir Gadog said...

Salam kenal kawan dari Indonesia..Kalau tidak keberatan berkunjung balik ya ke tempatku..

Mat Som Sadona said...

sHOUTMIX TU TAK GANTI KE DGN CCHAT LAIN, MACAM2 ADA, FIBOX.CBOX eNTAH APA2 LAGI.

Anonymous said...

try on your blog

4u

Maxoil said...

Kalau bela dah lama Islam dihadapan....

TEBING TINGGI said...

krsian HJ Hadi kena sound dengan KAPRAL

Anonymous said...

saudara.. pasti byk usaha yg saudara salurkan utk entri ini bukan?..ermm..mcm mna nak ckap ea??..
saudara banyak copy hadith nabi, firman Allah..tapi ingat tak nabi ada nasihatkn supaya kita luruskan niat kita sblm kita nasihatkan orang...
hidayah 2 milik Allah..Allah akan bagi pda siapa Dia kehendaki, moga-moga Allah berikan hidayah 2 kat kita..
p/s utk diri sendiri: janganlah kamu berpecah kerana beralasankan agama.. kerana Allah akan murka..

birthday party said...

salam kenal yaa di tunggu kunjungan baliknya :)

obat diabetes kering said...

selalu bela agama islam

pengobatan indonesia said...

setuju sama hadist nya

tempat romantis di bali said...

Salam kenal Bang....semoga tetap semangat dan tetap eksis di Blog nya

Gadget Anda said...

Assalamualaikum..
Salam dari saya,,,
Salama kenal dan selalu junjung tinggi akidah dan Syariad Islam..

Helmi Irfansyah said...

wallaikumsallam bang

Adu gadget said...

InsyaAllah...salam kenal ya Min

Power Game said...

setuju sama hadist nya, selalu bela agama dengan keyakinan dan kebenaran

Laptop | Motor | tipsacake.com | harga hp

android terbaru said...

saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI
aplikasi edit foto di android cara upgrade android

pak muliadi said...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


Destruidor de Ejaculação Precoce said...

Destruidor de Ejaculação Precoce RECEITA NATURAL ELIMINA EJACULAÇÃO PRECOCE Eu criei uma recita natural que eliminou minha ejaculação Precosse Veja no Aqui!

Teste de Velocidade said...

Muito Informativo, parabéns!
teste de velocidade

Velocidade Internet said...

Realizar um teste de velocidade da sua internet pode te alertar se o seu provedor não está liberando a quantidade de mpbs que está no contrato. O que pode deixar a internet muito mais lenta, impossibilitando a entrada em sites ou fazer downloads.
Para realizar o teste de velocidade da sua internet, existem diversos sites.