Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, November 16, 2011

TERBAIK DARI FASHA SANDHA

بسم الله الرحمن الرحيم

Artis Kita yang semakin berani...



Kenalkah anda siapakah artis diatas ini? Beliau bukanlah dari Hollywood mahupun Bollywood tapi dari tanah air kita sendiri… apa nak jadi ni?

Gambar: Fasha Sandha Ke Parti Pelancaran Majalah LISA Versi Malaysia

Anda perasan atau tidak tarikh hari ini, cantik susunan nombor 11.11.11 untuk melakukan sesuatu yang istimewa sebagai memori.

Kami pasti ramai pasangan bercinta di’luar sana bakal membawa hubungan mereka ke satu aras baru hari ini dengan ikatan pernikahan. Tahniah dari kami walau siapa pun diri anda.

Awal malam semalam, satu majlis pelancaran untuk sebuah majalah baru di’pasaran Malaysia LISA yang di’adaptasi dari keluaran luar negara.

Ramai hadirin yang turut serta memeriahkan majlis ini termasuk beberapa orang selebriti tempatan seperti Lisa Surihani, Nur Fazura, Liyana Jasmay, Awal Ashaari, Sazzy Falak, Shaheizy Sam & pastinya yang menjadi perhatian — Fasha Sandha.

Demi Tuhan kami tidak tahu nama khas pakaian yang cukup awesome di’kenakan oleh Fasha Sandha malam tadi tetapi menurut seorang ‘pakar fesyen’ yang bersama kami malam tadi, persalinan Fasha Sandha ini cukup berani & sesuai dengan tubuh badan’nya.

Tidak kami mahu mengulas lanjut dan gambar Fasha Sandha di parti pelancaran majalah LISA versi Malaysia yang berlangsung di The Intermark, Kuala Lumpur selepas ini. Enjoice! - RotiKaya







Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

8 comments:

Beckhrooy said...

makin berisi dia ni...

arizWan Mior Abd Mansor said...

Terbaik dari ladang cowboy hollywood markas pemuja Dajjal..

Hanz Newman said...

Semoga dia sedar diri & bertaubat segera. Kalau tegur, karang ada orang yg kata tu hak asasi dia... Iskhh, agak-agak la hak asasi pun! Tu pasal kita dulukan penilaian Islam dalam segala hal penghidupan supaya kita semua ni yg sentiasa ada kureng, tak la kita terlanjur jauh, hanyut, sesat lagi menyesat lain.

husna said...

tkut...segan pun ade sbgai pmpn...ALlah..tu je mampu kte...

amataresu said...

yg tgk rasa malu, yg pakai x rasa apa...moga 1 hari nanti dia akan dapat hidayah & sempat bertaubat sebelum mati

Anonymous said...

akan datang umat ku berpakaian tetapi telanjang.golonggan ini tidak akan dapat miskipun bau syurga yang bau syurga itu dapat di hidu sejauh 500 tahun perjalanan.

Yatie Awang said...

artis tu, memang suka buat kontrovasi, pastu minta maaf..bla..bla....setelah tu buat lagi...susah kalau tak ada kesedaran dalam diri

Cahaya said...

adeh=.=!

datangkanlah cahaya buat insan ini...Allah..

jom usha post kat sini :
Kisah Isteri Buat Nasi Kangkang
Peringatan Buat Kaum Wanita!!
Pengakuan Lelaki Terhadap Wanita