Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, September 16, 2009

KEKEJAMAN ISREAL

Bismillahirahmannirahim..

Assalamualaikum..
Dalam dentuman mercun, alunan lunak merdu irama lagu aidilfitri dan lambakkan kuih muih mengiringi syawal yang begitu hampir jgn kita lupakan saudara2 kita yang sentiasa disajikan oleh dentuman bom, irama m16, gpmg dan ak47 yang silih berganti. serta lambakan nyawa yang syahid menuntut keadilan.




UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

10 comments:

zai said...

Israel mmg kaum yg paling kejam kat dunia ni sbb tu Allah banyak jadikan nabi dan rasul dari kaum ini utk menjadi contoh tauladan tetapi kita yg tak pernah muhasabah diri dari stp kejadian yg menimpa..melihat klip video ni tak terasa nak beraya dah..sedih sangat2..

Na'im Nikmat said...

Nabi2 pun diaorng sanggup bunuh ni pula ummat islam yng mereka anggap mcm binatang,Yahudi Laknatullah!!

ayie said...

saya dah penah tgk video ni....
mmg kejam.................

Unknown said...

Sifu tolong bagi komen kisah ni,http://ijoks2009.blogspot.com/2009/09/kisah-saudara-baru-dan-sami-besar-hindu.html

al-lavendari said...

syukurlah negara kita aman dan kita dapat mengerjakan ibadat tanpa bimbang. semoga Allah memberi balasan yang setimpal kpd semua pihak yg menzalimi umat Islam

mamamin said...

salam BS..

tiap kali baca posting pasal israel kat blog ni.. hati bengkak jerk..

nak bantu dengan tenaga dan wang ringgit mmg x terdaya.. hanya doa yang dpt diberikan... hanya doa..!!!

Unknown said...

Salam,,
Ter delete ke komen teman tadi nya?

mamawana said...

sedey memang sedey melihat umat islam yg di ganasi Israel laknatullah. Doa berpanjangan utk para syahid dan ahli keluarga mereka yg tabah. Amin. ....

Gaya peneroka said...

com saya ada masaalah ..nak buka email google tak boleh dan isi artikal dalam blog tak boleh..yang lepas-lepas saya format semula..tapi letih lah asyik format jer.....macam mana nak buat ye..

Budak Trolak said...

Izinkan aku mengambil video ini untuk dimasukkan ke blog aku pula