Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, December 15, 2011

JOM BUAT LAPORAN POLIS!!!

بسم الله الرحمن الرحيم



Berikut isi kandung laporan :

PADA TARIKH 9/12/2011 HARI JUMAAT JAM 9.30 MALAM.SAYA AKRAM IKRAM BIN TAIB AZAMUDDEN
(891218146363) SELAKU PRESIDEN GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SEMALAYSIA MENDAPATI TERDAPAT 2 BUAH CLIP VIDEO YANG TERSEBAR LUAS DI LAMAN INTERNET (FACEBOOK DAN YOUTUBE) YANG MENYIARKAN TENTANG PERLAKSANAAN HUKUM ISLAM IAITU HUKUM HUDUD.KETIKA ITU SAYABERADA DI ALAMAT 8-3-2.PANGSAPURI SERI MELATI.BANDAR SERI PUTRA,BANGI,SELANGOR.PADA KLIP VIDEO TERBABIT YANG DINAMAKAN -SEMBANG RAKYAT- MELAKONKAN PERBUALAN BEBERAPA WATAK YANG MEMPERTIKAIKAN DAN MENGHINA PERLAKSANAAN HUKUM HUDUD.PERKARA SEBEGINI BOLEH MEMYEBABKAN TERCETUSNYA SALAH FAHAM SERTA PENGHINAAN TERHADAP HUKUM ISLAM YANG BOLEH MENYEMARAKKAN DAN MENCABAR KESUCIAN AGAMA ISLAM.JUSTERU SAYA MOHON KERJASAMA PIHAK POLIS UNTUK MENJALANKAN SIASATAN SERTA MENGAMBIL TINDAKAN TERHADAP MEREKA YANG TERLIBAT DALAM MEMBUAT,MELAKONKAN SERTA MENYEBARKAN KLIP VIDEO TERSEBUT KERANA SAYA TIDAK TAHU SIAPA YANG TERLIBAT MENGENAI KLIP VIDEO TERSEBUT.

SEKIAN LAPORAN SAYA.



Laporan Yang Dibuat Sebelum Ini Mengenai Sembang Rakyat Yang Menghina Hukum Islam dan Hudud Dibuat Sepi. Seolah-Olah Tiada Kepentingan. Video Dalam Youtube Masih Boleh Di Akses. Kalau Bab Laporan Melibatkan Pakatan Rakyat Bukan Main Cepat Siasatan Dijalankan. Mungkin Nak Tunggu Beribu Laporan Macam Laporan UMNO dan PERKASA Terhadap Himpunan Bersih 2.0 Dulu Agaknya Baru Mereka Nak Ambil Tindakan dan Siasat Kut...

Oklah.. Kalau Macam Tuelah Caranya, Jemput Semua Pertubuhan Badan Bukan kerajaan ( NGO ), Persatuan & Individu Yang Cintakan Islam Buat Laporan Polis Beramai-Ramai Seluruh Negara Hari Ini Terhadap Video Sembang Rakyat Yang Jelas-Jelas Menghina Hukum Hudud & Islam Ini. Nak Harapkan Perkasa, Takdalah Diorang Nak Lapor Sebab Diorang Lebih Pentingkan Melayu...

Kita kasi polis senang buat kerjalah..untuk semak siapa sebenarnya yang di belakang tabir yang taja pembikinan tu siapa.lihat [SINI].

Lihat mereka menjenakakan HUKUM ALLAH dibawah.



-King of goblok

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

6 comments:

Kartini said...

nauzubillah. semberono je tolak hukum hudud .. walhal ia milik Allah.

LydSunshine said...

Tak sia-sia ke report polis? Bukan polis boleh buat apa jugak. Dah sekutu-sekutu mereka jgk kan?

Anonymous said...

bagaimana jika penerbit nya mendakwa VC tersebut hanya mempertikai hukum hudud yang digubal oleh PAS, bukannya hukum hudud Islam?

Anonymous said...

Sesungguhnya kebanyakan pelakon2 terutama pelakon perempuan telah jauh sirik dan bersifat munafik.

1.Dlm AlQuran ALLAH memerintahkan wanita islam melabuhkan tudung hingga ke bawah DADA.(ALLAH memerintah) bermakna WAJIB tidak boleh dipertikai. Malah kebanyakan pelakon wanita bukan sahaja memperlekehkan , tapi mensyirikkan ALLAH.Kita cabar wartawan2 hiburan TV1,2,3 dan dan lain2. Tanya mengapa hanya pakai tudung semasa berlakon sahaja , nescaya jawapan mereka arahan PENGRAH dan SCRIP. PERINTAH SIAPA MEREKA IKUT.Fikir2

2.Pelakon lelaki berjubah dan berserban dan berdakwah dalam lakonan,bukankah itu semua SUNNAH NABI SAW. Mereka menjadikan SUNNAH NABI SAW hanya sebagai lakonan,Kita cabar wartawan2 hiburan TV1,2,3 dan dan lain2. Tanya mengapa hanya berjubah dan berserban dan berdakwah semasa berlakon sahaja , nescaya jawapan mereka arahan PENGRAH dan SCRIP.
Sedangkan apabila diluar lakonan lain jadinya.Apabila berlakon sebagai penjahat pun ikut ARAHAN PENGARAH dan Script juga sedangakan dalam AL QURAN ALLAH MENGHARAMKAN bersentuhan lelaki dan perempuan yang bukan mahram ,tapi mereka engkar dengan nyata , jutaan umat yang menonton andengan2 yang ternyata haram. Bukankah itu mempersendakan SUNNAH NABI SAW dan perintah ALLAH namanya

DIMANA MENTERI2 AGAMA DAN ULAMA2 YANG ADA KUASA DALAM KERAJAAN??? INGAT SEGALA TINKAHLAKU KAMU DARI BALIGH HINGGA PENGHUJUNG HAYAT DICATITKAN DI KEDUA BAHU KAMU.

SEMOGA KAMU SEMUA BERTAUBAT DENGAN TAUBAT NASUHAH SEBELUM ALLAH MEMERINTAHKAN MAKLAIKAT MAUT MENJEMPUT KAMU SEMUA.Wallahhualam.

Anonymous said...

agama islam ari ni telah diperlekeh & dipersendakan kan oleh org islam sndiri...ape sudah jd?...cube kite tgk agama lain,adakah mereka mempersendakan agama mereka?...musuh islam adalah org islam sendiri..org lain hanye bersorak gembira dgn ape yg berlaku skrg..masyaallah!! kemunculan klip ni adalah tujuan politik bodoh yg terdesak...

Anonymous said...

Ini semua angkara PAS.