Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, May 24, 2011

PERHATIAN !!! BLOG ANAK MELAYU MENGHINA ALLAH S.W.T DAN RASULULLAH S.A.W

بسم الله الرحمن الرحيم





http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/


http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/

Klik pada image untuk besarkan

MINTA PIHAK BERWAJIB MENGAMBIL TINDAKAN SEGERA!!! SKMM JANGAN HANYA RAJIN MEMANTAU BLOG POLITIK YANG PRO PR SAHAJA.. RAIS YATIM TOLONG AMBIL PERHATIAN SEGERA !!!

UMNO DAN PERKASA JANGAN ASYIK BUAT DEMO PERTAHANKAN UTUSAN.. AGAMA ISLAM SEDANG DIPIJAK OLEH MELAYU YANG KAMU SANJUNG NI !!! HIDUP MELAYU..!!! HIDUP MELAYU !!! TENGOK NAJIB, IBRAHIM ALI APA MELAYU NI DAH BUAT PADA AGAMA ISLAM..!!!




Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

20 comments:

+qasih nadira+ said...

macam2 blog y menghina Islam dah saya tengok~tak sangka kenapa Islam yang mulia dipandang hina sebegitu~semoga kita dijauhkan dari kemurkaan Allah s.w.t

Anonymous said...

Berhentilah menyalahkan orang lain. Maknyah tu duduk kat Selangor...Hassan Ali buat apa?

LydSunshine said...

Saya rasa dia ni bukan Islam. Walaupun guna nama Makcik Hajjah, tak semestinya melayu islam.

dear anies said...

ciri2 dajjal dah muncul

Ummuafiq Hashim said...

Betul ke 'makcik'ni Islam.....kena waspada juga....kat internet ni boleh jer menyamar jadi sesiapa ...

Anonymous said...

aku yakin..dia ni bukan islam...just guna nama islam..dia ni saje nak menyesatkan org islam.mgkn ni cara musuh islam nak rosakkan islam.semoga 1 hari Allah bg dia hidayah..berpusing 100% dan bejuang untuk islam plak..tiada yg mustahil..

Anonymous said...

makcik giler ni memang dah jelas orang kafir..toksah doa2 hidayat,,Allah pun dia kata babi..
kite tggu je pembalasan dari Allah..
tak perlu kita susah2 kan diri.. pakat doa dan solat hajat..tak lama menggelupurlah dia..
kamal attartukpun di azab Allah didunia ini lg..

pokku(putrajaya) said...

Baso natang makcik tu...natang anjing!!!keraJAAN apa tunggu lagi??kasi celakakan si celaka ni...

noorlara said...

tu blog melayu yg belum tentu Islam...

Anonymous said...

ni mesti ada org bayar suh buat hina2 camni. celaka sungguh org tersebut.

zulkbo said...

salam..
saya cuba ke sana,
dah tak boleh masuk..
mungkin telah di buang oleh pihak tertentu atau di tutup sendiri oleh
manusia yang berhati jahat itu..
sengaja nak cipta ketegangan nampaknya...

Blogger said...

Betul ke tuan blog ni islam minta kerajaan siasat la,celaka sungguh dia nia,kalau dapat aku pancung biar mampus....

BuNgA sAkUrA said...

astaghfirullahalazzim...sgp mereka bt mcm tu kn...semoga mereka insap suatu ari nti...amin...i'm proud to be muslim & islam...

Wh said...

Whoowa! Baru nak buka blog tu, udah tak boleh pula...mungkin sudah diblok...
syukur, mungkin ada yang MEMBERI TAHU pihak yang berkanaan tentang perkara ini, daripada yang tahu dan tidak membuat aduan kepada yang berkenaan, menyalahkan mereka tidak membuat kerja, sedangkan mereka menjalankan tugas berdasarkan aduan daripada kita. Yosh! Peace. No war.

nunui Joe said...

Ni ada orang saja mau kenakan Islam ni. Tidak payahlah layan sangat kambeng nih. Semoga dia mendapat balasan yang stimpal. Amiin..

Anonymous said...

Salam para sahabat.. siapa kata blog ni dah dibuang? saya buka di URL ini -> http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/

blog tu masih ada..

coffee said...

Tuan blog!.. saya harap tuan blog dapat membuang gambar di atas, kerana jika TUAN BLOG SAYANGKAN ISLAM SENDIRI, buangkanlah gambar tersebut, perkataan sudah mencukupi, saya telah study dan laman wordpress beliau telah tiada dalam perkhidmatan namun bila di google dalam image, hasilnya blog tuan masih ada gambar nukilan beliau seperti tuan sendiri menyokongnya... harap kerjasama tuan dapat membuang gambar berkenaan!
http://rahimiarafpin.blogspot.com/2011/05/buang-gambar-berkenaan.html

Kelambu said...

takut gan....

ADiB said...

Salam dan selamat sejahtera to tuan rumah.. minta jasa baik.. kalo dapat remove gambar kaabah tuh.. sebb mcm tak sedap je tgk gambar kaabah tuh mcm tuh.. kalau kiter nak band blog makcik nih, rase nye elok kiter letak word je. Itu pun salah satu usaha kita untuk boikot makcik murtad tuh.. saya jumpe blog nih pun sebb saya google image url makcik murtad tuh.. banyk sangat gambar kaabah yg di hina. minta tolong tuan rumah pertimbangkan lah cadangan saya ini ye.. sekadar memberi pendapat.. sekian terima kasih :D

Anonymous said...

Memang lah orang senang-senang hina Islam, orang Islam sendiri pun dah tak macam Islam lagi. Melayu (Islam) dok sibuk cari salah orang lain, kain sendiri ada najis, tak sedar.

Cuba fokus buat duit dan kita sama-sama naikkan anak bangsa & agama.

Klik sini http://www.alfagenius.com/?ref=success2u

Careline