Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, January 4, 2011

BERITA BAIK UNTUK PENYOKONG UMNO

بسم الله الرحمن الرحيم

Tahniah Harga minyak naik lagi.



Harga minyak RON97 akan naik lagi RM 0.10 seliter mulai 12.00 tengah malam ini dari RM 2.30 kepada RM 2.40 seliter. Kenaikkan ini dilihat dari jangkaan kenaikan yang akan berterusan kepada RON97 yang akan mencecah harga kepada lebih RM 3.00 seliterpada penghujung tahun ini mengikut satu maklumat yang saya perolehi.

Selain itu minyak RON95 juga akan mengalami beberapa kali kenaikan pada tahun ini pada kadar yang belum dipastikan lagi menurut sumber yang kami perolehi juga. - arusperjuangan

Note: Kah..kah..kah..kah... terima kasih najib.. Kah..kah..kah..kah.. Malaysia mempunyai seorang Menteri Perdana yang sangat bijak... Kah..kah..kah..kah..

Soalan: Kalau Najib macam ni dikatakan bijak, bagaimana dan siapa pula yg bodoh?
Jawapan: Penyokong najib... Kah..kah..kah..kah...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

12 comments:

Anonymous said...

HIDUP HIDUP
HIDUP UMNGOK

NAIK NAIK
NAIK MINYAK

kahkahkah...
sokong la lagi.
bodoh!

Anonymous said...

harga naik tanam sayur sendiri, minyak naik ameno suh kita gali sendiri mungkin


MASUK AKAL KAH

Anonymous said...

macam taik umno perintah,nape tak hari2 MINYAK naik,rakyat d dahulukan PUKI DIA

cicicicici said...

yey bagus naik lagi naik lagi.. org umno cakap murah lagi, bodoh punya manusia umno

soutulmujahid.com said...

yahoo... tahniah 1malaysia. gembiranya hati ini!!!

RAKYAT DIDAHULUKAN: Harga Minyak Naik Lagi

Anonymous said...

woi najib babi pukimak haram jadah. pantat mak hang kenaikan harga barang kesan dari kenaikan harga minyak tempohari pun org dah x tahan. ni apa punya sial minyak naik lagi ni. esok barang naik harga lagi. najib ni mmg siallah!!!!!!!!!!!! penyokong umno lagilah sejuta laki sial. apa punya bodoh nak mampos ada perdana menteri bangang mcm ni pun boleh hang semua sokong lagi. hang org umno ni semualah yg perangai bodoh mcm babi. pasai hang la najib sial ni buat suka hati pantat mak dia. umno mmg BABI!!!!!!!!!!

cik sue said...

Minyak naik lagi, baru2 ni susu,gula dan sayur....2 hari lepas minyak masak pula...lepas tu beras, tepung dan rempah ratus....kedai mamak pun dah naik harga...ish..ish..ish... semua naik..bila Pilihanraya Bee end menang juga....xfahamlah ngan sesetengah rakyat Malaysia ni...kalau negara lain sah dah dok dalam muzium dah umno dan bee end ni...tapi kat Malaysia boleh pula jadi mcm ni.. xkan la sampai mati pun rela dibodohkan.. hehehe

Anonymous said...

Slogan 1malaysia 2011:

Minyak naik dulu,
Barang lain naik kemudian.

SATU... Malaysia (kena tipu)
SATU... Malaysia (padan muka)

kahkahkah

Kamal Sanusi said...

Malangnya, disebabkan kepentingan peribadi nak kayakan diri sendiri, penyokong un-NO dan Beer-N sanggup memperbodohkan diri sendiri yg telah sedia bodoh tanpa bersuara/protest kerana mulut penuh disuap ngan rasuah.

Lebih malang lagi, tiada teloq dan hanya bersuara di belakang padahal pondan & mak nyah pun terang2 berani memperagakan diri di khalayak ramai.

Apa punya tur la org um-NO nih....

tuyuk said...

brenset sungguh.. naik lagi

Unknown said...

Yang turun mencurah-curah hanyalah airmata rakyat marhain macam saya,bujang susah xpedia olang kaya,hahaha

kordi said...

sempoi la kerajaan ni kan!wah wah wah!bab membebankan rakyat no satu!