Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, October 14, 2010

NAJIB TAK NAK MENGAKU DILIWAT ANWAR KE?

بسم الله الرحمن الرحيم

DUA EKOR KERA MENGAKU DILIWAT ANWAR



Cerita kera pertama tengok di SINI



Cerita kera kedua tengok di SINI

Note: Malaysia ni dah tak ada cerita lain ke selain cerita bontot ni? Patutlah kerajaan malaysia menghalalkan konsert Adam Lambert gay tu.. jika suatu masa dulu malaysia yang majoritinya melayu terkenal dengan sifat pemalu dan berbudi pekerti mulia, kini malaysia menjadi tontonan dunia sebagai sebuah negara yang bangang dan tidak tahu malu... dan kebanyakan dari bontot orang melayunya telah diliwat oleh anwar. tak tahulah kalau tiba masanya nanti ibrahim ali dan najib pun akan mengaku diliwat anwar.. kah..kah..kah..kah..

Note: lepas sorang, keluar lagi sorang mengaku diliwat anwar. Aku dah naik geli dengan cerita bodoh macam ni. Agaknya orang-orang umno ni dah tak ada kerja lain nak buat ke? Aku rasa lebih baik korang (orang-orang umno) termasuklah dengan tuan presiden korang tu sekali serta anak bini korang pegi buat laporan polis mengatakan bontot korang semua telah diliwat oleh anwar. mudah-mudahan cepat anwar disumbat ke penjara.

Selagi anwar tak masuk penjara akan ada ramai lagi si bahalul melayu yang tak bermaruah ni yang mengaku bontotnya disodok. Bodoh punya manusia...!!!



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

7 comments:

Cik Naufar said...

dunia ciptaan umno....macam2..

Captain said...

salam Bujang,

Yang ni semua masyukkk! tak takut api neraka sebab kalis api kot!

Pak Oncu said...

BS,,, gua dah tak faham dgn akhlak sesetengah org pemimpin,demi nak pertahan kuasa sanggup hina dan aib kan kawan seagama,memalu kan islam danbangsa melayu itu sendiri,,,,, duit punya pasal semua boleh jadi !!!!!!!!!

cimöt said...

menyampah betol dengan kes yang tak professional ni..ntah hapa hapa ntah..banyak lagi fail2 kes mahkamah yg lagi penting dari ni..

BUJANG SUSAH said...

1997 hingga dah nak masuk 2011.. 14 tahun malaysia tak sudah-sudah cerita pasal bontot.. Malu jadi rakyat malaysia macam ni.. jadi rakyat monggolia lagi baik.. awek dia cun-cun macam siti aisyah.. tak de brutal macam bik mama badak.. hehehehe

donk said...

apa nak dikatakan...semua pemimpin umno kaki bontot..pm..tpm..kpn..ghani pe tahil..semua kaki bontot..pakar dalam bontot membontot..bini bini mereka juga sama..kaki main belakang..depan je tak seronok..nak kena tujah kat belakang juga..itu sebab cerita bontot boleh dijadikan series...sekarang dah siri ke 8 dah...nanti ada lagi yang dakwa di bontoti lagi oleh anwar..kesia sesiapa yang bernama anwar..sebut anwar ingat bontot sebut bontot ingat anwar..

Anonymous said...

umno ni dah tak dak idea nak jatuhkan orang,habih life depa tu bini depa camna,depa pun baling batu sembunyi tangan 4 perkara tak bleh lari,pangkat, b***t, kuasa dan harta