Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, February 8, 2010

UMNO MEMANG BANGSA PEMBOHONG!!!!!!

بسم الله الرحمن الرحيم


UMNO Pembohong Besar. Gerai di Pulau Pinang Dirobohkan Atas Arahan UMNO


Terdedah lagi pembohongan UMNO di Pulau Pinang. Gerai2 yang dirobohkan oleh MPPP adalah atas arahan UMNO. Keputusan tersebut adalah keputusan UMNO dan arahan tersebut adalah arahan UMNO. Ia tidak pernah dirujuk kepada Ahli-Ahli Majlis Pakatan Rakyat.

Artikel di bawah menjelaskan situasi yang sebena. UMNO menggunakan beberapa ahli mereka dan menubuhkan SEDAQ untuk kerja2 "pelacuran" mereka.

Mereka yang berdemo ini, bukan Melayu pun, adalah baru2 UMNO yang digunakan kerana mereka bodoh dan mereka ahli UMNO. Sememangnya ahli2 UMNO suka membodohkan diri mereka dan dilatih menyebar fitnah.Salah seorang "kawan" saya dalam Facebook bernama Armand YB PJU. Pada mulanya mamat ni bercakap terlampau baik dan lembut. Kononnya mahu PAS dan UMNO berkerja sama seperti saudara dalam Islam.

Tapi, bulan lepas, beliau datang ke Kawasan Parlimen saya dan beliau telah memberi ceramah dengan memfitnah PAS. Antara fitnah yang beliau layangkan adalah kononnya PAS diperkudakan DAP. Kami ada merakan setiap ucapan mamat UMNO yang penipu ini.

Di sini, saya sendiri melihat penipuan juak2 UMNO secara pribadi. Jelas, jeghaung-jeghaung UMNO ini tidak layak dijadikan kawan atau pun sahabat. Telunjuk mereka lurus tapi kelingking mereka berkait. Ramai kawan2 saya yang mahu memulakan perniagaan akan mengelak melakukan perniagaan atau persahabatan dengan ahli-ahli perniagaan UMNO.

Perangai penipu orang-orang UMNO sangat terkenal. Mereka ni lebih teruk dari pembohong dan penipu yang biasa kita jumpa. Mereka ini seperti tiiada agama. Mereka adalah penganut agama sendiri, yakni agama UMNO.

Bagi mereka duit adalah segala-galanya. Mereka tidak hirau halal dan haram. Malaysia ini tidak akan aman kalau puak-puak ini terus memerintah Malaysia.

Sekian. - Tulang Besi


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

Mohd AmiruL AsraF said...

assalammualaikum..

ok la sy bukan la penyokong UMNO mahupun PAS tp sy cume berminat menganalisis keadaan politik di MALAYSIA..

sy ade beberapa soalan yg ingin ditujukn kpd tuan:


1)KALAU BETOL LA CADANGAN UMNO YANG INGIN MEROBOHKN KEDAI DI PULAU PINANG TU KNAPE PULAK SEKARANG BARU NAK DIROBOHKAN?KNAPE SEWAKTU PEMERINTAHAN LAME DLU TIDAK DIROBOH?

2)Memangla UMNO dan PAS tidak akan bersatu klu tidak xade la parti pembangkang di MALAYSIA ni..harap tuan blogger berfikiran jauh...xde ngare yg mempunyai satu aliran politik melainkan negara KOMUNIS..

jgn lupe add blog sy amirulasraf25.blogspot.com

NAJIB BANGANG said...

ermmm.. tuan rumah diam jer ke..? kuikuikui.. xper la gua tolong jawapkan soalan encik amirul nih.. kalau info ni x betul hangpa p suruh umno P.Pinang report jer la kata tuan blog ni fitnah.. habih cerita. jgn dok bertiak jer x sudah2. dan kalu confirm benda ni fitnah klau x kena penjara pun sekurang2nya confirm kena saman malu punya kan tuan blog ni. Kemudian disuruh minta maaf secara terbuka.. kwakakaka.. Bro .. nak berpolitik kena luas pandangan. bkn boleh dok bawah tempurung je. Ini adalah info yg tersebar luas. lagi pula ia boleh memburukan kredibiliti umno. Bukan penuduh yg kena buktikan, tapi yg tertuduh tu kena buktikan bahawa dia tidak bersalah. bkn mcm si shyyfools tu.. dia yg tuduh org, dia jugak yg bersumpah.. tu bongok namanya. kwakakakaaka.. kalau perkara ni puak2 PR yang kena sudah tentulah polis malas nak ambil action. mahkamah pun buat2 x layan je. Biasalahkan.. double standard jgn buat2 x tau plak. So skrg ni puak umno yg kena.. polis, sprm, mahkamah dan segala jentera kerajaan kan pantang klau umno diburuk2kan. Skrg hang p report, klau musa hasan tgh berak pun dia sanggup pakai seluar p tangkap puak2 pro PR ni.. amacam ok x?