Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, January 17, 2010

UMNO SYIRIK ?

بسم الله الرحمن الرحيم

Syarat-syarat tauhid rububiyah




UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

4 comments:

~UmmU SoLehah~ said...

"Aku akan memalingkan orang-orang yang menyombongkan dirinya di muka bumi tanpa alasan yang benar dari tanda-tanda kekuasaan-Ku. Mereka jika melihat tiap-tiap ayat(Ku), mereka tidak beriman kepadanya. Dan jika mereka melihat jalan yang membawa kepada petunjuk, mereka tidak mau menempuhnya, tetapi jika mereka melihat jalan kesesatan, mereka terus memenempuhnya. Yang demikian itu adalah karena mereka mendustakan ayat-ayat Kami dan mereka selalu lalai dari padanya."

al-'Araf : ayat146

greenhall said...

Islam agama yang sempurna.. Islam cara hidup yang terbaik!



~bimbinglah kami ya Allah.

Unknown said...

Salam Bujang. Di akhirat kelak anda ditanya, apakah yang kamu perbuat pada zaman mudamu? Insya-Allah, anda telah menyediakan jawapan itu dengan usaha yang dilakukan sekarang. Ya, ada segelintir yang tidak menggemarinya, namun pedulikan mereka. Ketika Nabi s.a.w. berdakwah di Taif, baginda dilontar dengan batu dan tahu unta. Kita ni apalah sangat. Setakat kena hentam je. Tak luak sedikit pun...Wallahualam.

BUJANG SUSAH said...

Salam. terima kasih babah dan sahabat pengunjung semua.