Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, January 13, 2010

NAK MINTA TOLONG

بسم الله الرحمن الرحيم

Nak minta tolong, kalau ur blood type is A+, klu boleh dermakan darah kat my son yg due for transfusion tentatively next week kat University Hospital. Last Saturday, I went to UH for Thalasemia Association meeting, the doctor told me that the blood bank is very critical. Kalau anak nak buat transfusion, kena bawa penderma dtg ke hospital and named that blood under my son’s name Muhammad Dzulhilmi b Dzulhaidi (MRN No. 2246976-1). Tempat Derma, Tabung Darah, Tkt 1, Menara Utama, University Hospital, Petaling Jaya.

I need 2 donors as my son require two packs during transfusion. Kalau lebih ramai, lagi bagus as the hospital need to filter the blood first. It is not only for my son, tapi kanak2 lain yang menghidapi thallasemia and need blood transfusion for the rest of their live to survive. Kalau ada yg nak tlg derma, kindly let me know.

Thank you so much, hanya Allah yg dapat membalasnya.

wassalam..

2 comments:

Mohamadazhan.com said...

salam

saya sgt bersimpati, mudah2an ana pnderma darah kumpulan A. semoga cepat sembuh

bunga-bunga syurga said...

salam..ni mesti tak pernah derma darah kan kalau kita derma darah kita akan dapat percuma ja untuk keluarga kita tapi harap anak anda sembuh dari penyaki pesan saya jangan hiina sangat umno dan jangan hina keajaan sb kerajaan umum... bersyukurlah apa yang ada.