Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, January 18, 2010

KWSP KENYATAAN YANG SLAMBER JERRR....

بسم الله الرحمن الرحيم


Adakah ni betul betul @ cobaaan....




klik pada image klau x nampak...

Jom ramai-ramai keluarkan duit dari KWSP, kita transferkan masuk kedalam tabung baru! KWSI (Kumpulan Wang Simpanan Iran ha..ha..ha) Those yang jdi agen Unit Trust best ler, boleh print bende ni untuk strategi marketing

Cubalah baca kenyataan dari KWSP. Jawapan yang dia bagi macam tak berdosa aje bunyinya. Kawan-kawan yang nak pergi Haji lepas pencen guna duit KWSP kenalah fikir-fikirkan. Nampaknya duit simpanan hari tua kita sudah sedia maklumnya sudah tercemar dengan benda-benda HARAM.

Terima kasih
Wassalam

6 comments:

greenhall said...

hohohoho.. duit aku sedang diperjudikan!

harap2 ada alternatif lain la lepas ni..

thanks for the info sahabat!

MOHD ADHA MOHD ZAIN (ADHA ZAIN) said...

bukan hanya KWSP
ASB juga begitu
pelaburan yang bercampur halal & haram
Sememangnya Tabung Haji pilihan yang lebih baik utk org Islam:)

JMR said...

abes tu mcm mana nih?????

mrs sweet lola said...

gilerrraaa hu3

umurahmah said...

Marilah beramai2 melabur dlm Koperasi Al Wahida (HPA) selamat dan meyakinkan dunia dan akhirat. Dari Islam kepada Islam..

greenhall said...

ya.. ya.. setuju. aku yakin dgn HPA.