Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, July 28, 2010

HIDUP SEBAGAI NOMAD

بسم الله الرحمن الرحيم

Penduduk Rumah Panjang PJS1 diarah pindah, rumah tak siap



PETALING JAYA: Penduduk Rumah Panjang PJS1, Petaling Utama di sini kecewa dengan sikap Kerajaan Selangor dan Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) yang tidak mengendahkan masalah mereka berhubung pembelian rumah kos rendah Blok E yang terbengkalai sejak enam tahun lalu.

Seramai 35 penduduk Rumah Panjang PJS1 juga kesal dengan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Parti Keadilan Rakyat (PKR) Taman Medan, Haniza Mohamed Talha yang gagal membela nasib mereka serta gagal menjalankan tanggungjawab seperti dijanjikan ketika berkempen pada pilihan raya umum lalu.
Penduduk di situ terpaksa hidup bagai masyarakat nomad apabila diarah berpindah untuk kali ketiga apabila dimaklumkan kawasan penempatan mereka sekarang ingin didirikan sekolah. - Berita Hairan

Note: Berita ini adalah salah satu agenda dalam proses menjatuhkan kerajaan PR Selangor.
Baca betul-betul.. "TERBENGKALAI SEJAK ENAM TAHUN LALU ..."
Enam tahun lalu siapa yang perintah selangor?
Khir toyol pegi mana enam tahun lalu..?
Rumah khir toyol dah berapa besar enam tahun lalu?
Kenapa x marah khir tolol...?
ha..ha..ha..ha.. kantoi...


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: